Στη Χάγη το πρώτο workshop για τον εναλλακτικό τουρισμό

Στη Χάγη το πρώτο workshop για τον εναλλακτικό τουρισμό


Στη Χάγη το πρώτο workshop για τον εναλλακτικό τουρισμό

Στο workshop της Χάγης ‘Greek Alternative Tourism 2019’ θα γίνουν Β2Β συναντήσεις διάρκειας 4 ωρών με ειδικευμένους πράκτορες και διανομείς της ολλανδικής αγοράς.

Στη Χάγη το πρώτο workshop για τον εναλλακτικό τουρισμό

Στην κατεύθυνση του σχεδιασμού της πολιτείας για 365 ημέρες το χρόνο τουρισμό, της ανάπτυξης του εναλλακτικού τουρισμού, καθώς και της σύνδεσης του κλάδου με τον αγροτοδιατροφικό τομέα, η Aviareps, σε συνεργασία με την Tourism Today, με την υποστήριξη του ΕΟΤ, την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνο-Ολλανδικού Σύνδεσμου Επιχειρήσεων (HEDA), δρομολογεί τη διενέργεια τον πρώτου τουριστικού workshop, για τον εναλλακτικό τουρισμό στην Ολλανδία. Πρόκειται για το workshop “Greek Alternative Tourism 2019”, που θα λάβει χώρα στον εμβληματικό χώρο Madurodam στο διοικητικό κέντρο της Ολλανδίας, τη Χάγη, στις 16 Απριλίου 2019.

Υπογραμμίζεται ότι για την πραγματοποίηση της εκδήλωσης έχει επιδείξει έντονο ενδιαφέρον υψηλός αριθμός Ολλανδών τουριστικών πρακτόρων και Tour Operators, καθώς και Ολλανδών επιχειρηματιών, οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίσουν και να εντάξουν στο πρόγραμμα τους τα εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα της χώρας μας για την περίοδο 2019-2020.

Η ολλανδική Aviareps και η Tourism Today αποτελούν εταιρείες με ιδιαίτερη εμπειρία στη διοργάνωση workshops προώθησης του τουρισμού, με εκδηλώσεις από το 2004 έως σήμερα σε προορισμούς, τόσο της ευρωπαϊκής όσο και της αραβικής αγοράς.

Στο παρελθόν η Tourism Today είχε συνεργασθεί με επιτυχία σε αρκετές εκδηλώσεις με την Enterprise Greece, με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, με πολλές περιφέρειες της χώρας, καθώς και με δεκάδες επιχειρήσεις, οι οποίες έκτοτε παραμένουν σταθεροί πελάτες της.

Η εκδήλωση
Ειδικότερα στο Workshop της Χάγης “Greek Alternative Tourism 2019” θα πραγματοποιηθούν Β2Β συναντήσεις διάρκειας 4 ωρών (εξειδικευμένη ολλανδική εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων θα πραγματοποιήσει το κάλεσμα των πρακτόρων, των χονδρεμόρων και των ολλανδικών media και θα υλοποιήσει πρόγραμμα ραντεβού) με ειδικευμένους πράκτορες και διανομείς της ολλανδικής αγοράς. Κατά τη διάρκεια του workshop, θα προσφερθεί καφές και snacks, ενώ plasma τηλεοράσεις θα προβάλλουν το εναλλακτικό προΪόν της χώρας μας. Θα ακολουθήσει δείπνο σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του Madurodam, όπου θα διενεργηθούν ειδικές παρουσιάσεις προορισμών της Ελλάδας με προϊόντα εναλλακτικού τουρισμού.

Επισημαίνεται ότι η επιλογή της ολλανδικής αγοράς έγινε με γνώμονα, τόσο την ιδιαίτερη δυναμική και το ενδιαφέρον αυτής για το ελληνικό εναλλακτικό τουριστικό προϊόν (τουρισμός υπαίθριων δραστηριοτήτων, αθλητικός τουρισμός, περιπατητικός τουρισμός, αναρριχητικός τουρισμός, χιονοδρομικά κέντρα, γαστρονομικός τουρισμός, οινοτουρισμός κ.λπ.), όσο και την επιθυμία σημαντικού αριθμού ελληνικών επιχειρήσεων να διεισδύσουν σε αυτήν. Σημειώνεται ότι την εκδήλωση της Χάγης θα ακολουθήσουν και άλλοι ευρωπαϊκοί προορισμοί που θα ανακοινωθούν το αμέσως προσεχές διάστημα.

H ολλανδική αγορά
Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους πλέον δημοφιλής προορισμούς για εξερχόμενα ταξίδια από την Ολλανδία. Η Ελλάδα για τους Ολλανδούς είναι ένας ελκυστικός προορισμός και ειδικά το 2018 σημειώθηκε ρεκόρ δεκαετίας αφίξεων από την Ολλανδία, φτάνοντας για πρώτη φορά τους 924.434 επισκέπτες με αύξηση 18,9% σε σχέση με το 2017.

Υπογραμμίζεται εδώ ότι από τους Ολλανδούς τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα, το 1/3 είναι επαναλαμβανόμενοι (repeaters).

Σύμφωνα με το NBTC-NIPO Research το 2017, το 82% του πληθυσμού ταξίδεψε στις διακοπές του, ποσοστό αυξημένο κατά +1,3% σε σύγκριση με το 2016 και το οποίο αντιστοιχεί σε 2,82 ταξίδια ανά άτομο κατά μέσο όρο.
Τα μισά από αυτά τα ταξίδια πραγματοποιήθηκαν στο εξωτερικό (+6,7%, 19,1 εκατομμύρια). Από αυτά το 9,2% ήταν διηπειρωτικά, το 30,4% σε μεσογειακούς προορισμούς και το 60,4% σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Οι εισπράξεις από την Ολλανδία στην Ελλάδα, το 2017 άγγιξαν τα 640 εκατ. ευρώ, με μερίδιο αγοράς 4,5% όταν το 2005 το σύνολο των εισπράξεων ήταν 464 εκατ. ευρώ και μερίδιο αγοράς 4,1% (+38%).

Το προφίλ του Ολλανδού τουρίστα
Ακτινογραφώντας το προφίλ του Ολλανδού τουρίστα διαπιστώνεται ότι ταξιδεύει 4 φορές το χρόνο κατά μέσο όρο, εκ των οποίων τα δύο ταξίδια είναι αμιγώς για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ενώ οι άλλες δύο επιλογές αφορούν ήλιο και θάλασσα καθώς και city break, όπου επιζητεί επίσης δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού. Η εξερεύνηση τοπίου και φύσης 55%, η εμπειρία της φιλοξενίας 40% και η επίσκεψη σε παρθένα φυσικά τοπία 20% χαρακτηρίζουν τις επιλογές του.



Πηγή:www.in.gr